Tuesday 19 August 2008

S-a fost odata ca niciodata


A fost odata ca ca niciodata, aproape ca niciodata, Vama Veche. M-a speriat ce am vazut anul acesta, dupa o absenta de vreo 5 ani in Vama...Semnele degradarii aparusera pregnant de pe atunci, dar acum am vazut prezent peste tot cancerul ce a rapus odinioara si Costinestiul....
Au mai ramas putine locuri faine in tara asta si nu mai am niciun dubiu, se va alege praful si de ele. Pe minunata plaja din Sulina (vezi foto) a rasarit o discoteca dubioasa si se parcheaza unde vrei. Ba am vazut si un ATV. Si plaja Sulinei face parte din rezervatia Deltei.... Asa suntem noi romanii....
btw, o exista vreo Vama Veche la bulgari ? Ca tare m-as duce acolo..

1 comment:

eminence said...

am scris si eu despre vama si stufstock si toata mizeria si dezamagirea de acolo. ai o fotografie f faina :)